Hepsi ve Daha Fazlası İçin: www.facebook.com/BugraKalmaz

28 Ocak 2015 Çarşamba

Evrenin Sırları: "Başlangıç"


Evet arkadaşlar, bu zamana kadar uzun zamandır sizlerleyim. Sizlere biraz kendimden bahsetmek istiyorum. 

Çok uzun zamandır bu blogdan olmasa bile Facebook sayfamdan tam 3 senedir sizlere çeşitli konularda bilgiler vermeye çalıştım. Facebook sayfasını nasıl kurduğumdan kısaca bahsetmek istiyorum. İlk önce hobimin ilgimin peşinden gittim ve çeşitli astronomi ve uzay sayfalarını takip etmeye başladım. Zamanla bunların güncel olmadığını farkettim ve neden bende bir sayfa açarak insanlara yeni bir bilgi kaynağı oluşturmayım dedim. Bu sayfa ilk açıldığında 1 yıl boyunca üye sayısı 300ü geçmedi ve yeri geldi kendi yazdığım yazılarımla, tespitlerimle sizlere saklanan gerçekleri biraz da olsa göstermeye çalıştım. Zaman zaman bir yandan üniversiteye çalışıp, diğer yandan da bu işlere zaman ayırmak zor hale gelmişti ve 1 yıl ara verdim. Ama sonunda tekrar döndüm ve bu konularda özellikle Türkiye'de pek bilgi veren ağlar olmadığını gördüm. Tekrar çalışmalara başladım, tekrar yazılar yazmaya başladım. Sayfa kurulduğundan bu yana çeşitli teklifler aldım. Kitap tekliflerinden bloglara yazarlık teklifleri olmak üzere sayısız teklif geldi. Fakat başlarda bu teklifleri değerlendirmeyi pek uygun bulmamıştım. Ve kendimi geliştirmek adına uzun bir süre araştırmalar yaptım. Ekstra olarak ruhani ve paranormal konuları hakkında da bilgi sahibi oldum. En çok yazıyı "Dünya Dışı Yaşam" konusu içinde verdim. Sonunda gelen teklifleri değerlendirdim ve çeşitli internet sitelerinde yazarlık yaptım, kendi yazılarımı yazdım, en sonunda bu uzun zaman zarfından sonra kendi blogumu açtım. Kendi adıma bişeyler paylaşmaya çalıştım. Çeşitli internet sitelerinden aldığım haberleri tek bir blog üzerinde sizlere bir havuz oluşturarak tek tıklamayla bulabilmenizi sağlamaya çalıştım.

Tüm bu süreçlerden sonra bu zamanda bu işlerden hiçbir maddi kazanç beklemedim. İnsan severek yaptığı bişeyden para almamalı bence. Kimi zaman deli damgası yedim, kimi zaman da gerçekçi olmayan şeyler paylaşıyorum diye laflar işittim. Ama pes etmedim ve bu konularda ülkemize en iyi şekilde bilgiler vermeye devam edeceğim. Sonunda bir roman yazmaya karar verdim, ve temellerini kısa bir zaman önce attım, zaman buldukça ona da vakit ayırıyorum. 

Ben birşeyi çok iyi öğrendim; sizlere tavsiyem de, bir konuda başarısızsanız hırsla azimle çalışmanız ve peşini bırakmamanızdır. Bir süre sonra göreceksiniz ki o işte büyük bir ilerleme kaydetmişsiniz.

Ve şimdi, sayfamızı beğenen kişi sayısı 2.000'e yaklaştı. Destekleriniz için Teşekkürler...

Bu blog, diğerlerine göre küçük bir ev olabilir. Fakat içine girdiğinizde sizi diğerlerine göre farklı bir oda bekliyor olacaktır. Unutmayın, bu gördükleriniz daha büyük bir evin sadece temelleri...

Her zamanki gibi okuduğunuz için Teşekkür ederim...

Buğra Kalmaz

0 yorum:

Yorum Gönder