Hepsi ve Daha Fazlası İçin: www.facebook.com/BugraKalmaz

29 Mart 2015 Pazar

"Slender Man": Gizemli Bir Serüven


Arkadaşlar bu yazımda herkesin merak ettiği "Slender Man" konusunu ele alıyorum, yani Slender Man'i bir de benim yorumumla okuyacaksınız.. Sizler de düşüncelerinizi rahatça ve benimle konuşur gibi belli edebilesiniz diye bu defa farklı bir yöntem deneyip yazıyı sizinle sohbet eder gibi yazıyorum.

Konuya bir giriş yapıcak olursak, Slender Man eski tarihlerde yaşanmış ve birbiriyle aynı olan bazı olayların arka arkaya gelmesiyle ortaya çıkmış bir efsanedir. Aslında efsane mi denmeli ya da gerçek bir olay mı denmeli buna siz bu yazıyı okuduktan sonra kendiniz karar vermelisiniz. Devam edicek olursak; insanların bu olayların arka arkaya gelmesinin tesadüf olmadığı dikkatlerini çekmiştir ve derin bir araştırılma içine girilmiştir.

Peki yazımızın başından beri bahsettiğimiz bu olaylar nelerdir? Sizlere bunları kısaca açıklamak istiyorum.

- Aniden ortadan kaybolan çocuklar olmuştur. Ve görgü tanıklarının tabirlerine göre bu çocukları takip eden takım elbiseli, uzun boylu ve yüzü olmayan bir adam olduğudur.

- Slender Man'ın yakınında durduğunuzda hiçbir elektronik aletin çalışmadığıdır. Yani o dönemde radyo, eski model televizyon, telsiz ve bazı cihazların çalışmaması gibi.

-  Takip ettiği ve onun tuzağına düşücek kişilerin; uykusuzluk, iştahsızlık ve yorgunluk gibi halsiz düşürecek rahatsızlıkların meydana gelmesi.

- Olay polise bildirilmesine rağmen "Slender Man" lakaplı bu varlığın asla bulunamaması.

- Olayın geçtiği mekanda veya Slender Man'ın önceden bulunduğu mekanlarda resim çekildiğinde bazı fotoğraflarda arkada hafif bir gölgesinin olması.

- Çocuklara oyun şeklinde yerlerde ve duvarlarda 7 adet kağıt bırakarak onlarda yazanları, çizilenlere göre gideceği yeri bildirmesi. Sonrasında ise çocuklar o mekana gittiğinde onları kaçırması.

Arkadaşlar olaylar bunlar, fakat önemli bir olay gözüme çarptı. Eski yıllarda biri kız diğeri erkek olan 2 küçük çocuğu kaçırmaya çalıştığı ve çocukların son anda kurtulduğunu anlatmalarıyla daha da garip hal almıştır. Çocukların anlattıkları Slender Man'ın tanımına uyuyor.

Bazı bilgilere göre ise Slender Man'ın arkasında 4 adet de ince yılanımsı bir kolları olduğudur.

Bu konuyu biraz uzun tutmak istiyorum, çünkü herkesin merak edebileceği bir konu olduğunu düşünüyorum. Yazılanlara ister inanırsınız, ister inanmazsınız arkadaşlar. Ben inanıyorum fakat; "bu olay gerçek" diye savunma hiçbir zaman yapmayacağım. Bu olaylara kesin gerçek diyemeyiz, sadece derin bir araştırmadan sonra sizlere bu konu hakkında bilgi vermek istedim.

Yazımıza devam edecek olursak, daha derin bir araştırma yaptığımda bu olayın sahte olduğu ve tamamen uydurulmuş bir konu olarak tanımlanmış. Şöyle anlatmak istiyorum; Slender Man, aslında uydurulmuş bir efsane olduğu, "Something Awful" adlı Amerika serverli bir forumun tamamen eğlence için yarattığı hayali bir karakteri resimlere montaj ederek insanları kandırma amacında olduğu iddia ediliyor.

Arkadaşlar "Slender Man"; sadece videolarda, resimlerde kalmayıp, bu olay hakkında bir oyun şirketi bu hikayenin bir de oyununu çıkarmıştır. Kimi teorilere göre bu sadece yalan bir hikaye ve amaçlarının tamamen "Slender Man" oyununun tutulması, daha çok satılması ve oyun şirketinin tanınması için ortaya atılmış bir hikaye olduğu iddia ediliyor. Bana göre biraz da mantıklı bir teori.

"Slender Man"in türkçe anlamı ise, boyundan ve inceliğinden de belli olduğu gibi "İnce Adam".

Bu olayla ilgili öne sürülen bazı resimleri şöyle sıralayacak olursak;




Resimler içerisinde sahte olabilecek çok fazla resim var, aralarından en gerçekçilerini seçerek sizlerle paylaştım. Arkadaşlar "Slender Man" efsanesi hakkında sizlere verebiliceğim bilgiler bu kadar. Okuduğunuz için teşekkürler.

Buğra Kalmaz

0 yorum:

Yorum Gönder